torsdag 15. august 2013

20 + 0

Da var jeg bikket 20 uker! i morgen er jeg halvveis, ihvertfall midlertidig siden jeg tror jeg blir satt litt tilbake ved ordinær UL som er over helga. Men får juble stille for meg selv, for uansett så er jeg ikke langt unna!

I dag ringte jeg inn for å få resultatene på blodprøven jeg tok i forrige uke, og der var alt utrolig nok helt fint! Fin blodprosent og et ekstremt bra jernlager! Jeg har aldri hatt et bra jernlager så jeg ble nesten slått i bakken av resultatet, måtte vel være feil? Men neida, det stemte det. 12,9 i blodprosent og 54 i jernlager. Flotte tall for å være en gravid som sliter med å spise i det hele tatt, tar ikke tilskudd (prøver, men kroppen vil ikke ha de og jeg kaster de opp igjen) og faller i vekt! Det hadde jeg ikke forventet ihvertfall.

Magen er poppet litt mer fram, men fortsatt så godt som usynlig stående, men når jeg ligger så ser det ut som jeg ligger feil vei med rumpa i været :P



Baby er blitt veldig aktiv i det siste og det full rulle hele dagen lang der inne. Protesterer vilt om jeg sitter for lenge eller særlig om jeg sitter framoverlent. Han har det bra, og det gir meg en god følelse også. Jeg gleder meg enormt til han kommer og alt er klart her hjemme!

For noen dager siden så spurte jeg ei her i nærheten om hun kunne hekle ei ugle-lue til gutten vår, og selv om hun var travel så ble hun ferdig på under 8 timer og ble sendt i posten neste dag! Utrolig flink og rask dame med skikkelig kvalitetsprodukter. Denne lua skal han få ha på seg på vei hjem fra sykehuset :)



Navnet til gutten er bestemt, men vi ønsker å vente til etter ordinær UL med å offentliggjøre det. Da får vi bekreftet kjønn fra sist UL ihvertfall så vi slipper å forvirre noen med navnevalget :P
Nå blir nok neste innlegg en rapport fra ultralyden med bilder og navn, det ser jeg virkelig fram til!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar