torsdag 8. august 2013

19+0

Da var jeg bikket 19 uker og er snart halvveis.  Jeg har sagt 'snart halvveis' siden uke 15 sikkert, men nå er jeg ikke langt unna altså!
I de siste to ukene siden jeg skrev her sist så har det vært mye oppkast, kvalme, svimmelhet og smerter. Og for å ikke snakke om kynner!
Merker at jeg kan takle alt av smerter og ubehag, men min største frykt er helt klart å føde for tidlig.
I det siste har jeg også vært ekstremt trøtt  og sliten, men det følger nok med om man skal være gravid! Men blodprøver er tatt for å se an jernlagerene og blodprosent, i tilfelle det kan være grunnen. Den prøven får jeg svar på i neste uke.
Gutten sparker bra og beveger seg hver dag, selv om det har vært et par dager hvor han ikke har vært fult så aktiv. Jeg kan se spark fra utsiden og har også kjent de med hånden en stund nå. En sterk liten viking der inne ;)

Så langt virker alt bra, det er nok frykten min som er verst for tiden!

Når jeg står har jeg ikke fått gravidmage enda, men når jeg ligger så synes det litt bedre. 
Livmor går nå opp til navlen omtrent og det vises godt også :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar