lørdag 8. juni 2013

10+2

9+4 var den første og siste gangen jeg greide å få fram hjertelyd og siden har jeg også strevet med å finne min egen puls, så jeg tror doppleren min begynner å ta kvelden.
På onsdag (lørdag i dag) så skal jeg til gynekolog på et besøk jeg ikke aner hva innebærer, men jeg håper på tidlig UL som jeg vet de har tilgjengelig der allikevel og jeg har også søkt om å få det. I brevet sto det som sagt tidligere ' vurdering av gynekolog' så mitt beste gjett er at de skal vurderer om jeg får ul eller ikke. Ordinær UL er ikke før jeg er nesten 21 uker på vei, så om det skulle vise seg at jeg ikke får ul på onsdag, så blir det å bestille time til privat.

Formen er som før, mye kvalme, lite energi, sover mye og er ikke helt 'meg selv'. Lenge siden jeg har følt meg i tipp topp form nå og tror symptomer vil avta snart siden jeg er passert uke 10 og hCG nivået vil synke igjen.
Jeg sliter mye med psyken fortsatt og føler liten glede over svangerskapet. Uavhengig av manglende hjertelyd så har jeg en dårlig magefølelse og tar litt avstand fra det hele. Selvsagt ikke av fri vilje, men underbevisstheten min henger ikke helt med tydeligvis og tar meg med ned med den. Det hjelper heller ikke at vi sliter litt økonomisk fortsatt og ikke greier å komme på oversiden av det hele så jeg går nok igjennom en litt vrien fase og har behov for timen som er satt opp med psykriater i slutten av måneden.

Dersom det skulle vise seg at jeg får UL om 4 dager og alt er bra med spiren, så skal jeg begynne å fortelle det til familie. Kanskje det gjør det litt mer virkelig?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar