mandag 13. mai 2013

6+4

Nei jeg vet ikke jeg.. kanskje det er hormoner som herjer i meg?
Nå føler jeg liksom ingen glede for svangerskapet lengre.. Vi prøvde jo så lenge, og jeg var så glad for positiv test. Men det har tabbet av og jeg har tatt litt avstand. Det jeg tror som feiler er at jeg er redd for SA eller MA at jeg ubevisst heller tar avstand fra det hele enn å bli slått i bakken om det skulle skje.
Jeg har ingen faste bevis på at alt er slik det skal, og UL er ikke lett å få når det ikke finnes private klinikker i nærheten heller. Om dette fortsetter fram til jeg har jordmor time, så skal jeg høre hva hun sier. Kanskje jeg oppfyller noen kriterier for å få tidlig UL.

I dag er jeg 6+4, og jeg har sovet i vel over 12 timer. Som jeg har skrevet før, så sover jeg enten døgnet rundt, eller så sover jeg ikke i det hele tatt. og nå er det visst en soveperiode jeg er inne i. Jeg våknet kl 15 og nå kl 20 så er jeg nesten klar for å gå å legge meg igjen. Snakk om å være trøtt!
Ellers så er det lite symptomer ute å går.

Sist begynte jeg å blø 6+3, og denne dagen er forbi, og jeg håper det forbli slik så lenge alt er vel med spiren. Jeg mistet i uke 7, så jeg har en liten uke igjen før den datoen er forbi, men hvor stor er sjansen for at det skjer på samme dag to ganger på rad? Alle svangerskap er ulike.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar