mandag 27. mai 2013

8+4

Da var jeg visst kommet til 8+4 og kvalmen har absolutt kommet på plass. Nå har det faktisk gått så langt som til oppkast også, og jeg håper nå bare at jeg slipper unna det verste. Jeg får ikke spist eller drukket noe og jeg merker at jeg ikke er helt meg selv lengre. Jeg spiser mindre enn et barn når jeg presser i meg, og er egentlig minst like kresen som et også.

I morgen skal jeg til jordmor, er veldig spent på hva hun har å si. Jeg har aldri vært hos jordmor før så jeg er litt usikker på hva de kan og ikke kan når det gjelder svangerskapskontroller. Men jeg regner med at jeg blir sendt hit og dit til forskjellige labber i tillegg til samtale på helsestasjonen. Håper bare formen er litt bedre når jeg er der, så jeg slipper å bekymre meg for om jeg må kaste opp eller ikke under en samtale.. Men de er vel vandt til deg også de :P
Jeg må nok ta blodprøver også, dette er noe jeg gruer meg til, da jeg besvimer cirka hver eneste gang de prøver å ta blod fra meg. Jeg har ikke sprøyteskrekk eller noe sånt, men jeg faller helt ut så snart de strammer det hersens båndet rundt arma mi.. håper jeg blir sendt til labben på sykehuset isåfall, de er både mer treffsikre, raskere, og har mer tålmodighet for slike som meg.

Oppdaterer nok i morgen hvordan det gikk der :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar